Alla inlägg under september 2012

Av feelingamoment - 29 september 2012 14:43

Jag har så många funderingar, om jag hade fått varit Gud för en dag så hade världen sett så mycket annorlunda ut....

 

Det här är saker jag inte förstår, och som jag hade gjort annorlunda....

 

Varför är godis onyttigt? det är ju så gott... Varför hade inte Gud ( om det nu finns någon? kolla en till fråga... ) kunnat byta plats på godis och grönsaker, så att ju mer godis man åt ju nyttigare hade man varit, så hade man sluppit hål i tänderna och bli tjock om rumpan! Också hade grönsaker varit onyttigheter istället...?

 

Och varför är det så tråkigt att jobba? Hade man inte kunnat tjäna pengar på att vara ute och roa sig istället för att göra sig av med pengarna då...?

 

Varför måste man alltid kliva upp när man sover som skönast? varför kan man inte bara få sova klart och vara utvilad jämt?

 

och varför måste man gå och lägga sig när man har som roligast?

 

 

Hade jag varit Gud så hade grönsaker varit godis!

 

Man hade fått sovit tills man vaknade sen hade man fått gått ut och roat sig tills man vart trött, och sen hade man fått tjäna pengar på det, tror ni inte världen hade varit lite bättre och lite vackrare då?

 

 

Frida for president!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

YES!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards