Direktlänk till inlägg 3 augusti 2012

Äntligen!

Av feelingamoment - 3 augusti 2012 11:57

Nu har jag kommit hem ifrån semestrar och allt vad det heter! Men höjden av lycka var ändå då jag fick tillbaka min underbart fina vita juvel, min egen skatt! - min iPhone!

Nu kommer jag kunna blogga lättare också eftersom det finns App till bloggen! Yey!

Ligger just nu i min soffa halvdöd, och försöker peppa mig själv till att kliva upp och börja städa.. Min konversation med mig själv låter typ såhär..

Jag - men kom igen kliv upp nu!
Mitt lata jag - ja, snart..
Jag - hoppa in i duschen sätt på musik och städa! Kom igen, allt kommer kännas så skönt när det är gjort!
Mitt lata jag - varför ska jag ha så bråttom? My är ju inte hemma, jag har ju hela helgen på mig!

Kalla mig shitzho, men jag är jävligt bra på att övertala mig själv till helt fel val! Jag måste ha en väldigt bra övertalnings förmåga!

Här kommer en bild på min lilla tjej ! Det är hon som får mig att göra rätt val även fast det sämre är enklare att välja för stunden.

 
 
Ingen bild

Mor

3 augusti 2012 12:50

Du kan städa.
Du är inte rädd!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av feelingamoment - 29 september 2012 14:43


Jag har så många funderingar, om jag hade fått varit Gud för en dag så hade världen sett så mycket annorlunda ut....   Det här är saker jag inte förstår, och som jag hade gjort annorlunda....   Varför är godis onyttigt? det är ju så gott... V...

Av feelingamoment - 9 augusti 2012 17:38

Jag gjorde en spray tanning för ca 2 veckor sen.. Och efter det så lossnade färgen fläckvis.. Vilket ledde till att jag köpte mig en egen spray hem för att jämna ut skadan. Det roliga i det hela är att nu har Fanny sprayat hela mig och jag blir bara ...

Av feelingamoment - 9 augusti 2012 12:42

Jag är dålig på att blogga! Jag trodde att det skulle bli lättare då man hade en direkt App, men icket! Fannyodos har sovit hos oss inatt, mysigt att få ligga och krama My hela natten, äntligen få snosa henne i nacken hela natten. Efter ett par d...

Av feelingamoment - 3 augusti 2012 17:58

Varför skjuter jag alltid det tråkiga framför mig? Kan jag bara inte göra det på en gång så är det gjort sen? Men näääääää.... Varför höra det då det finns så mycket annat roligt att göra? Dumma dig Frida! Men nu har jag iaf bokat min första kör l...

Av feelingamoment - 19 juli 2012 22:57


Tar jag av er..   Nu är det inte långtid kvar innan det är dags att bege sig iväg. Mamma ska kolla till Belle här undertiden vi är borta.   Gud jag känner mig fortfarande stressad, det känns som att jag inte har packat även fast jag har gjort...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards