Alla inlägg under april 2012

Av feelingamoment - 30 april 2012 16:08

Jag tror ja blir gaaaaaaaalen, mitt tangentbord är som om det har klibbats fast i tuggummi! Men vad kan man räkna med då man ställt in den i en 4 årings rum?
Skyll dig själv frida!



Jaha, idag är det Valborg, vad innebär det? hade jag varit 15 - utan barn hade ju svaret varit självklart; supa skallen av sig! Men eftersom jag är stolt mamma till världens underbaraste unge, så får jag ge det vuxna svaret, - kolla på brasan, och göra en mysig middag. thats the svensson kind of life, and i like it.                                                                                                                                                                       Nej mina vänner och nyfikna fiender, nu ska jag plocka undan här hemma och hämta ungen min nere hos morfar.. Ha en trevlig valborg!

'


 




















































Av feelingamoment - 28 april 2012 12:46

Gud vad min syster var duktig igår som körde Umeå tur & retur!
Jag kan lova att jag, syrran, sandra, maja, henry, arvid och robin var lätt den roligaste krogkös underhållningen man kunnat bett om!
Jag och Maja ställde oss en mitt emot varandra på avstånd, sprang emot varandra med magen i vädret och skrek det högsta vi kan " RORO!!! "
Jag såg i mitt stilla sinne när BB Rodney och Jessica gjorde det, och kände att hade vi haft varsin pilatesboll med oss ut, hade jag kunnat gjort den där Jessica vurpan!
Ja, det var inte så mkt annat än tok igår, emelie hade lektioner om olika sexuella aktiviteter, som vad det heter då man tänder på ballonger, eller när man kanske gillar att bli tagen i armhålan?
Är det nått för dig? så ring min syster! hon kan både det ena och det andra har jag märkt! (och nu menar jag inte att hon ska hjälpa till på nått sexuellt sätt, usch, fy!!)
Kunskap är ett vapen, vart fasen har ja läst det någonstans? det låter värsta nördigt, men det är alldeles säkert sant!


Av feelingamoment - 27 april 2012 17:28

Hallojs lappskojs!


Kan ni tänka er att jag äntligen har lyckats!

Jag satt för mig själv och försökte innerligt att hitta plugghästen i mig själv, och finelly, typ 10 år senare dök hästfan upp! bättre sent än aldrig brukar man väl säga?


Jag avslutade samhällsprovet idag, och jag tror att jag klarade det rätt bra faktiskt, eller så bra en gammal i grunden skolkare som jag är. Men lika bra att dumpa dom dumheterna, för det tar inte långtid att inse att man har roligare med pengar i fickan! Sen att få ha ett jobb som är roligt är inte dumt det heller, fan vilken moral tant jag börjar låta som hahaha.. 


Nej, fårse vad som händer ikväll, utgång eller inte utgång.. det är frågan!


tjingtjong långpollisong.






Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards