Direktlänk till inlägg 18 juli 2012

Mer komplicerat än man tror..

Av feelingamoment - 18 juli 2012 17:32

Det är inte så lätt att ha ett förhållande som ni kanske kan tro när man är i 5-6 års ålder...  My och Eddie har hållt ihop ganska länge faktiskt, trots att My är en flicka med ett väldigt hett humör, och eftersom hon är ända barnet så är hon krävande... väldigt krävande.. 

Men Eddie är henne ändå trogen!

 

Men under den senaste tiden så har det inte varit solsken och tomtenissar i relationen imellan dom... 

 

Saker som har upprört och skapat kaos i deras förr väldigt puttinuttiga och rosenröda förhållande är nu inte lika självklara...

 

som tex.. 

 

My vill vara inne och leka, medans Eddie vill vara ute och cykla.. det här kan jag lätt jämföra till när dom kommer upp i åldern ( My vill ha en lugn hemma kväll och Eddie vill vara ute och festa... )


Sen har vi den gången då My tvingade Eddie att leka i dockhuset med henne, trots att han egentligen ville göra något helt annat... och han råkade förstöra hennes lampa till dockhuset, och fick sig en utskällning... vilket resulterade i ett stortbråk som slutade med att Eddie stod vid dörren och skrek att han aldrig mer skulle komma tillbaka! ( han lugnade ner sig ngr timmar senare och allt va frid och fröjd i kärleks skogen sen )

 

Vilket jag kan lätt kan relater till att My tvingar Eddie på shopping runda, och som den snälla killen han är så går han in och köper en tröja till henne, men i en fel storlek och My tar illa vid sig, och börjar skälla... 

 

 

Så egentligen så är det aldrig lätt.. tur att dom här små kärleks duvorna än så länge inte har så stora problem...  För dom är ju mestadels jätte goa med varandra!

 

 

 
 
Solfrid

Solfrid

18 juli 2012 22:44

Två tulltiga tuffingar tickar tillsammans i trånande tattityd!

http://mylifeintransition.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av feelingamoment - 29 september 2012 14:43


Jag har så många funderingar, om jag hade fått varit Gud för en dag så hade världen sett så mycket annorlunda ut....   Det här är saker jag inte förstår, och som jag hade gjort annorlunda....   Varför är godis onyttigt? det är ju så gott... V...

Av feelingamoment - 9 augusti 2012 17:38

Jag gjorde en spray tanning för ca 2 veckor sen.. Och efter det så lossnade färgen fläckvis.. Vilket ledde till att jag köpte mig en egen spray hem för att jämna ut skadan. Det roliga i det hela är att nu har Fanny sprayat hela mig och jag blir bara ...

Av feelingamoment - 9 augusti 2012 12:42

Jag är dålig på att blogga! Jag trodde att det skulle bli lättare då man hade en direkt App, men icket! Fannyodos har sovit hos oss inatt, mysigt att få ligga och krama My hela natten, äntligen få snosa henne i nacken hela natten. Efter ett par d...

Av feelingamoment - 3 augusti 2012 17:58

Varför skjuter jag alltid det tråkiga framför mig? Kan jag bara inte göra det på en gång så är det gjort sen? Men näääääää.... Varför höra det då det finns så mycket annat roligt att göra? Dumma dig Frida! Men nu har jag iaf bokat min första kör l...

Av feelingamoment - 3 augusti 2012 11:57

Nu har jag kommit hem ifrån semestrar och allt vad det heter! Men höjden av lycka var ändå då jag fick tillbaka min underbart fina vita juvel, min egen skatt! - min iPhone! Nu kommer jag kunna blogga lättare också eftersom det finns App till blog...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards